Antwoord

Indien u zelf niet aanwezig kan zijn kunnen wij de bouwdroger en toebehoren niet leveren. Reden hiervan is dat er een verhuurovereenkomst moet worden getekend en dit kan een derden niet doen in uw naam/onderneming.

Antwoord

Je kan ons via meerdere manieren bereiken dit per email, mobiel (0472979048) & whatsapp tevens ook vaak via facebook.

Antwoord

Indien u de bouwdroger minder lang nodig heeft kan u deze opgeven ter ophaling zodat wij hiermee kunnen rekening houden. Tevens ook voor andere klanten die een bouwdroger nodig hebben. In de facturatie word het oorspronkelijke termijn gecrediteerd. Dit kunnen wij niet wijzigen om diverse redenen. Ook als u een toestel per maand huurt en na 14 dagen zegt u ik heb het niet meer nodig zal u de prijs voor deze maand moeten betalen aangezien wij onmogelijk kunnen weten hoe de droging op de bouwwerf vooruit gaat.

Antwoord

De standaard modellen dit zijn de DF800 van Dryfast verhuren wij aan volgende tarieven. Per week € 70,00 Excl. BTW en per maand € 200,00 officieel zijn dit de goedkoopste tarieven uit de regio.

Antwoord

De bouwdroger wordt geleverd en geplaatst, wat houd dit juist concreet in. Bij levering word de bouwdroger aangesloten en geinstalleerd. Bij de bouwdroger zit ook een waterkuip van 65/90 liter indien dit kan word de bouwdroger rechtstreeks in de afvoer in de woning gestoken. Zodat deze niet telkens moet geleegd worden. Indien met de waterkuip toch word gewerkt omdat er geen afvoer aanwezig is ter plaatse dient deze te worden geledigd door de bouwheer/eigenaar/aannemer.

Antwoord

Normaal zit er een waterkuip bij de bouwdroger van 65/90 liter deze moet u zeker 1 maal per dag ledigen zodoende tweemaal per dag afhankelijk van de buitenlucht, binnenlucht kunnen we moeilijk berekenen hoeveel water er zal geabsorbeerd worden per dag. Maar men mag toch rekenen op zeker 80 - 120 liter per dag.

Antwoord

Wij geven mee dat u toch minimaal 2x per dag het toestel moet controleren per dag. En het toestel niet steeds alleen laat en dus tijdig controleert en indien nodig ledigt. Indien het onderaan het toestel water lekt wijzen wij op de volgende link wat u juist moet doen. De reden hiervoor is dat het toestel alles opzuigt op de plaats en dat dit dus stof ea ook is. Aangezien dit door de filters gaat van het toestel kan het zijn dat het toestel blokkeert dit is geen ramp en is eenvoudig op te lossen. Link

Antwoord

Alle toestellen worden door ons geleverd en geplaatst ter plaatse echter moet u weten indien wij kabelhaspels of aparte bekabeling moeten voorzien dat u dat tijdig moet melden wij hebben niet altijd voldoende bekabeling mee als dit ons niet word meegegeven op voorhand. Het is tevens aan de klant om voldoende aansluitingen te voorzien. Mocht dit een probleem zijn kunnen wij deze voorzien maar deze zal mee gehuurd worden met de toestellen waardoor een extra gerekend word.

Antwoord

Gelieve er op toe te zien dat u aanwezig bent ter plaatse om het toestel te plaatsen. Zo niet zal het toestel op het gelijkvloers geplaatst worden. Indien er een lift aanwezig is dit nog doenbaar maar indien niet kunnen wij onmogelijk een toestel van om en bij de 84 kg enkele verdiepingen omhoog krijgen.

Antwoord

Gelieve er op toe te zien dat u aanwezig bent ter plaatse om het toestel af te halen op het afgesproken uur. Indien er een lift aanwezig is dit nog doenbaar maar indien niet kunnen wij onmogelijk een toestel van om en bij de 84 kg enkele verdiepingen omlaag krijgen. En zal het toestel blijven staan tot nader order dat er iemand aanwezig is. Let op hierbij word de huurovereenkomst verlengd voor onbepaalde duur.

Antwoord

Indien het toestel onmogelijk kan opgehaald worden en er niemand aanwezig is zal de huurovereenkomst automatisch verlengd worden. Straat die open ligt, onbereikbaar gebouw, onveilig gebouw, geen vlotte verbinding naar het gebouw.

Antwoord

De toestellen worden geleverd en geplaatst u dient zelf u op voorhand te voorzien dat de toestellen kunnen draaien en gebruikt worden op de bouwplaats/werf. Indien u dit niet doet of niet voorziet kunnen wij onmogelijk een toestel die geleverd en geplaatst is annuleren. Aangezien deze kosten reeds zijn gemaakt. Indien u een toestel gaat afhalen bij een ander erkend huurbedrijf dient u dit ook te doen. En het toestel de volgende dag niet terug brengen met het antwoord ik heb het toestel niet kunnen gebruiken.

Antwoord

Na ophaling van de bouwdroger word de huidige staat vastgesteld en gecontrolleerd. Bijv. schade, vuil, ea... Indien alles normaal is en de bouwdroger in fatsoenlijke staat zoals deze geplaatst is opgehaald word. Bij plaatsing & levering van een toestel vragen wij alle gegevens van u bij het ophalen gebruiken wij deze gegevens als facturatie. Bij ophaling van een toestel dient er steeds betaald te worden ter plaatse dit kan per bancontact, payconicq, paypal, meastro, visa, mastercard, apple pay. Onze plaatsers en ophalers hebben altijd een betalingsterminal mee dus u kan gelijk waar en wanneer aan de betaling voldoen.

Antwoord

Het is mogelijk dat een bouwdroger lekt terwijl het toestel draait zeker als dit aan de onderkant van het toestel is, reden hiervan is dat het toestel ook stof op zuigt en het kan zijn dat de waterafvoer verstopt is hierdoor. Dit is eenvoudig op te lossen. Via de volgende link krijgt u een instructie filmpje wat u kan doen via volgende link: reinigen Dryfast DF800Fen volgende link: reinigen Dryfast DF400F mocht het probleem hiermee niet zijn opgelost gelieve dan contact met ons op te nemen.

Antwoord

Aangezien wij ter plaatse bij ophaling de betaling vragen durft het gebeuren dat de eigenlijke persoon van de reservatie geen tijd heeft en niet aanwezig kan zijn bij de ophaling. Indien dit zo is dient er nog steeds onmiddelijk betaald te worden. Is dit niet het geval word er € 50,00 excl. btw kosten aangerekend. Aangezien wij extra tijd hierin mogen steken. Briefpapier, postzegel, herinneringen opmaken, posten. En in de meeste gevallen nog 30 dagen wachten achter de betaling. Wij kunnen onze tijd anders indelen en hebben een pak meer dingen te doen of dat. Indien u uw factuur laattijdig betaald krijgt u een herinnering hiervoor met een standaard kost van € 25,00. Indien de betaling na 14 dagen nog steeds niet is uitgevoerd. Word u ingebreke gesteld, met € 50,00 extra dossierkosten. Mocht u na deze termijn nog steeds niet reageren gaat uw dossier naar incasso, die alle kosten doorrekend en persoonlijk een deurwaarder aansteld ter inning in uw hoofdverblijfplaats. Wees er tijdig bij een betaal uw factuur tijdig zo vermijd u een hoop kosten en maakt het aangenaam voor iedereen.

Antwoord

Als huurder bent u verantwoordelijk voor de goederen, alsook als deze ergens anders staan. Indien u verzekerd hiervoor zal u dit moeten regelen via de verzekering indien dit niet gaat. Bent u persoonlijk aansprakelijk en kan het bedrag vermeld in de boeteclausule/diefstalclausule gefactureerd worden in uw naam/onderneming.

Antwoord

Indien er schade is aan het toestel bent u verplicht ons zo snel mogelijk te verwitigen. Het toestel word opgehaald ter controle. Bij de controle worden alle onderdelen gecontrolleerd en de volledige werking. Schade toegebracht aan het toestel word aangerekend aan de klant. Alle schades worden opgemeten en bekeken hoeveel het kost het toestel compleet te herstellen en de bijkomende geleden schade omdat het toestel niet inzetbaar is in ons filiaal.

Antwoord

De handleidingen kan u vrijblijvend downloaden op onze website deze staan in pdf formaat. Volg deze link en klik op het volgende: Handleidingen mocht u nog vragen hebben kan u ons vrijblijvend contacteren.

Antwoord

Alle prijzen op de site zijn zonder btw dus exclussief bijkomende 21% belasting. En nog steeds goedkoper dan andere concurrenten. Alle prijzen worden weergeven exclussief omdat sommige branches geen 21 % btw betalen op deze diensten. Tevens is het voor aannemers aantrekkelijker om de prijzen te vergelijken met andere concurrenten omdat de btw kan worden terug gevorderd.

Antwoord

De algemene voorwaarden kan u vrijblijvend downloaden op onze website deze staan in pdf formaat. Volg deze link en klik op het volgende : Huurovereenkomst en algemene voorwaarden.